Las femnas que beuen pas ganhan mai pes qu'es quaus o fan moderadament

Imprimeix Correu electrònic
Cultura e Sciéncia - Ciència
dimarts, 9 de març de 2010 23:29

Las femnas amb pes normal que beuen pauca o una moderada quantitat d'alcoòl semblan ganhar mens pes, e aver mendre risc de sobrepeso e obesidad, qu'es quaus prenon pas brica d'alcoòl, segontes una publicacion del 8 de març en Archives of Internal Medicine.

image

Lu Wang, M.D., Ph.D., De Brigham and Women’s Espital, Boston, e los sieus collègas, estudièron a 19,220 femnas nòrd-americanas màgers de 39 ans amb un indèx de massa corporala (BMI) classificada coma dins çò de normal (de valors entre lo 18.5 e lo 25).

Davant la question de quant alcoòl beuien típicamente per jorn, 38% respondèt que brica, 3% admetèt que s'excedissiá, e lo rèste de las femnas (la majoritat) assegurèron consumir mesuras bassas o moderadas d'alcoòl .

A travèrs d'un seguiment pendent 13 ans, las femnas estudiadas, en promiei, ganhèron pes progressivament. Entre elas, las femnas que prenián pas alcoòl foguèron es quaus ganhèron màger quantitat de pes. Comparadas amb las femnas abstemias, aquelas que consumissián alcoòl en quantitats moderadas o bassas presentèron mendre tendéncia cap al sobrepeso o l'obesidad .

Mai de la mitat de las nòrd-americanas adultas asseguran prene de bevendas alcoolicas. L'alcoòl conten sus 7 calorías per gram, e es tanben provat que lo consum d'alcoòl pòt indusir a la pujada de pes quand se suènha pas lo balanç entre l'energia consumida e l'energia cremada. Malgrat aiçò, las investigacions verifiquèron jamai que lo consum d'alcoòl siá un factor de risc dirècte per l'obesidad.

image

“Se requerisson mai d'investigacions per elucidar lo ròtle de l'ingesta d'alcoòl e lo sieu metabolismo en lo balanç de l'energia, e per identificar los factors psicologics e genetics que pòscan modificar los tipics efèctes de l'alcoòl”, conclutz l'autor del reporte.

Aqueste estudi de recolección de donadas foguèt subvencionat per National Institutes of Health Bethesda, Md. S'ofrís plan de donadas que ligan lo consum d'alcoòl al pes de las femnas, ofrís pas cap explicacion, ni verifica qu'aja una relacion dirècta entre los dos de fenomèns. La data de publicacion de l'estudi coincidís (casualmente?) Amb lo Jorn Internacional de la Femna.

Fuentes:

  • ScienceDaily
  • Wang et a lo. Alcoòl Consumption, Weight Gain, and Risk of Becoming Overweight in Middle-aged and Older Women. Archives of Internal Medicine, 2010; 170 (5): 453 DOI: 10.1001/archinternmed.2009.527

Font

Trackback(0)
Comentaris (0)Add Comment

Escriu un comentari

security code
Escriu els caràcters de la imatge


busy