Suplements de vitaminas embarassi

Imprimeix Correu electrònic
Societat e Tu - Embaràs i Maternitat
dilluns, 8 de març de 2010 09:10

Los suplements de vitaminas en l'embarassi t'ajudan a previer de mancas en la tiá alimentacion, previen en mai de risques futurs al mainatjon. En Embarassi10 parlam de l'importància dels suplements de vitaminas en l'Embarassi.

embarazada-suplementos vitaminas

En la revista The Lancet”, se publiquèt lo resultat d'un estudi amb mai de 31.000 embarassadas. Entre los resultats, èra que los suplements vitamínicos previen la mòrt infantila e lo guasti.

L'estudi ‘Supplementation with Multiple Micronutrients Intervention Trial’, SUMMIT, se realizèt amb 31.290 femnas embarassadas que, 50% ne recebèron de suplements de fèrre e acid fólico e l'autre 50% recebèt, en mai, un complèxe multivitamínico.

La dòsi jornalièra de fèrre administrat foguèt de 30 miligramos e de 400 microgramos (µg) per l'acid fólico. Lo suplement multivitamínico inclusa vitamina A, C, D, E, B1, B2, B6 e B12, niacina, zinc, coeire, selenio e yodo. L'ingesta d'aquestes suplements foguèt jornalièra pendent l'embarassi e se mantenguèt fins a 90 jorns après lo part.

multivitaminas Los resultats de l'estudi soslinhan que los mainats de maires que prenguèron lo suplement avián 18% de reduccion de mortalitat precoz (aquela que se produsís en los primièrs 90 jorns de vida), en comparason amb los mainats de maires qu'avián pres pas que fèrre e acid fólico.

La reduccion en la mortalitat infantila s'observèt, sustot, après los primièrs cinc jorns de vida e foguèt mai prononciada entre los 29 a 90 jorns après la naissença. L'efècte del suplement en las femnas amb nutrición deficienta o amb anemia foguèt màger, en amendrint la mortalitat infantila 25% e 38% mai respectivament, qu'en los grops tractats sonque amb fèrre e folatos.

 embarazada-vitaminas

Lo tractament s'assòcia tanben a una reduccion en la taxa de mainatjons nascuts amb bas pes. Concrètament, las femnas tractadas foguèron 14% mens propensas que lo grop de contraròtle a aver un mainatjon amb bas pes al nàisser.

La reduccion del risc anèt tanben fòrça mai nauta en las femnas amb anemia (33%). Segontes los autors, los efèctes dels suplements de vitaminas poirián dependre de la deficiéncia d'aquestes nutrientes e implicar a de divèrses mecanismes.

Aquestes resultats implican pas, per se meteisses, la recomandacion de l'emplec universal de vitaminas pendent l'embarassi mas, segontes d'autors, «los resultats de SUMMIT son una basa solida per iniciar d'assages sobratz de populacions mai grandas ligats a l'efectivitat dels suplements a multivitaminas». L'investigacion es estada efectuada per una equipa dirigida per Anuraj Shankar, de l'Universitat de Mataram, en Indonesia.

 

Via|Consumer Erosk

de Fòtos| Beues.net, mercadolibre



Font

Trackback(0)
Comentaris (0)Add Comment

Escriu un comentari

security code
Escriu els caràcters de la imatge


busy